Friday, June 18, 2010

kesian kawanku..pencuri yg sial...

terkejut giler gua...time gua tgh chating ngn kak chik kat facebook tadi tetiba dia gtau yg keta kawan gua a.k.a jiran gua jgk kena pecah kat rnr.dah ler kena pecah pastu laptop plk hilang.sial betul la pencuri ni...dah ler kawan gua tu dalam perjalanan nk g menunaikan tggjawab dia sbg pelajar.dia kena buat presentation untuk projek dia...

laptop macam ni pun dia nk curi..bengang giler gua...gua nak buat kerja x tenang.naseb baik laptop je yg hilang.kalau hilang ngn keta td,..hmm..........mmg nk kena la pencuri ni..

bodoh ler...gua menyeru kepada semua supaya mendoakan agar pencuri itu d beri petunjuk dan balasan yg setimpal dengannya..gua da x boleh nk menulis da ni...hati gua sgt2 bengang dgn pencuri bodoh ni,,

No comments:

Post a Comment