Tuesday, January 25, 2011

KUTIPAN TAYANGAN FILEM 2010

SYNOPSIS FILEM TEMPATAN..

da lama gua x update blog gua ni....ni gua update ni pun sbb gua saje je nk share fakta ni ngn korg sume.. berdasarkan pemerhatian gua yg tajam ni lg berseni....gua ucapkan tahniah pada filem adnan sempit dan ngankung sebab citer ni mmg best dan memang patut ler dapat kutipan tertinggi.ada gua baca paper arini citer ngankung da dapat award dari MBOR. tahniah jgk pada geng2 KRU kerana telah bjaya membuat satu citer yang lain dari yang lain dengan genre berbeza.walaupun kos produksi yang paling tinggi sekali tahun lps...tapi kutipan yang d terima masih boleh cover lg begitu jgk dengan aku masih dara,,,

urmm....bagi gua..citer yang paling teruk ler sampai spoil teruz gua nak menulis blog ni adalah 2 Alam. promotion kemain lg poyo.pastu buat rumous boleh cecah kutipan 40 juta. tapi hampeh!! 1 juta pun x dapat nak kumpul. da ler x capai target pastu x dapat jgk nak cover kos produksi. gua x tau ler apa sebabnya filem ni gagal.. tapi apa2 pun boleh cuba lg len kali.ambil iktibar pada ape yg telah terjadi.huhu...

No comments:

Post a Comment