Sunday, May 2, 2010

Mei bulan 'masalah' menyibuk!

Sedih ada berkait rapat ngn masalah

iye.... Masalah?? bagi aku 'masalah' ni suka sgt myibuk ngn setiap manusia. dan aku dapat tau..sume manusia ni ada masalah.org2 yg aku kenal.kawan2 aku n aku sendiri ada masalah! hish bodoh betul la 'masalah' ni.. asyk nak bagi masalah je pada org. kalu la 'masalah' ni ada akal..nak je aku makinya n cakap "ko ni pehal?? asyk dtg dalam hidup aku.asyk myusah je kat aku!!"

Tp yg menjadi masalah kat sini, si 'masalah' ni x boleh nak d pegang. kalu x, da lama aku pukulnya..
Hish bengang. aku bengang ngn setiap masalah yang ada pada aku. kalu nak aku gambarkan, lagu Akim mmg seswai la nak aku gmbarkan perasaan aku. Aku ada byk masalah skunk yg aku nak pikir. Sume masalah d 'sekeliling' aku. Tp 'sekeliling' aku x tau yg aku ni da ada 'masalah'!! Tolong aku!!!!

Skunk da bulan Mei. 2 Mei...Bln Mei mmg sangat trauma bagi aku. si 'masalah' ni selalu dtg myusahkan aku pada bulan Mei tiap2 tahun... tahun dulu aku ada masalah ngn 'sekeliling' aku jgk iaitu nak exam tp skunk ngn 'sekeliling' aku jgk. tp pasal len...aku dalam d lema..masalah ni sgt2 len.aku x tau nak wat cemana...tp aku da serabut otak sume.

Pada kawan2 aku atau sape2 yg telah membaca entri aku ni...tolong la aku bantu la aku halau si 'masalah' ni jauh dari idup aku!! Bila si 'masalah' datang,mesti si 'sedih' datang.
baru la aku tau...org sedih sbb org ada masalah. aku ni plk betul2 da sedih ngn sume masalah aku. Tp betul ke kalu org yg xde masalah langsung adalah org yg x normal tapi kalu org yg ada byk sgt masalh boleh membuat juga x normal?? adakah ni fakta??
HELP ME!!!

No comments:

Post a Comment