Friday, April 23, 2010

hOusEmatE bAru guA

act gua x tau nak watpe...gua boring dok kat umah ni.gua msg awek gua dia x reply kot.gua rasa dia tido lg kot.padahal dlm hati gua,gua da panas ni.bley plk tido lg... jadi gua pun online la jap.gua guna laptop housemate baru gua ni.gua mmg ingat nak update blog gua ni yang da lama menyepi.tetiba gua nampak gambar housemate baru gua ni kat desktop dia.ape lg...teruz gua ada idea nak update gua punya blog ni.hehe..

ok la..gua citer serba sedikit tentang housemate baru gua ni.gua kena mamat ni time gua dok blaja kat UUM dlu.mamat ni senior gua la kat situ.kalu x silap gua...time gua sem 1 dia da sem 5. skunk pun dia da keje 2 tahun da.gua baru lg mentah ngn alam pekerjaan ni.yela...kalu d kira dari segi pgalaman mmg gua kalah ler.huhu..bak org2 tua kata sape yang rasa garam dlu.huhu..

hish byk da gua dok merapu ni.nama dia pun gua x gtau lg.huhu..ok la..nama housemate baru gua ni Encik Umrani Bin Che Mat atau lebih d kenali sbg anak Che Mat dlm facebooknya.kalu korg nak bkenalan ngn dia bley la search kat mukabuku(FB) masing2 ea.hehe...dia bley ada kat umah gua ni sbb dia skunk da kena keje kat ipoh ni.so gua pun ajak la dia dok serumah ngn gua.hehe...sbb utama gua ajak dia dok ngn gua sbb dia pandai masak.haha..kalu nak harap kat housemate gua yg seorg lg tu,ise alamaknya mmg x berasap la dapur kat umah gua ni.huhu..tp arini umar xleh nak masak.dia kuar cari barang.barang untuk pertunang katanya.aii da nak tunang la plk.melepas awek2 kat luae.hahaha..

hish gua x tau da nak taip ape da kat sini sbb gua pun x tau ape yg korg perlu tau tentang rumet gua ni...erm oh ya lupa,ni pic yg kat atas tu pic time dia kat UUM lagi.pic ni time dia sem 1 lg.gua time ni baru form 5 kot.huhu...haaa nak gtau ni,umar ni pakai satria biru.turbo lg..ada sape2 minat?haha...
dah ler..gua x tau nak taip ape lg.nanti makin kuat pulak gua dok merapu.ok ler...gua nak layan fB gua plk.aii boring ler bila xde org layan..naseb bek la ada internet.dunia tanpa sempadan.hehe..gua chow dlu!! zaaap!

No comments:

Post a Comment