Sunday, March 14, 2010

Perak Boy

Meor a.k.a cik punti


mula2 skali gua nak minta maaf kat kwn gua sbb da lama x update gua punya blog ni.bkn ape...gua nak cakap gua xde masa,ade je masa gua.mybe gua xde mood kot.hahaha...ok..skrg gua stil lg kat aspati anim,ation studio ni.tp kalu dlu gua dok wat Keluang Man 2 tp skrg gua dok wat citer series animation yg baru plk.gua buat Perak Boy plk.ermm..gua xleh nak citer byk lg pasal Perak Boy ni coz stil dlm proses lg..so skrg gua da terlibat secara lgsng ler ngn Keluang Man 2.cuma terlibar secara x lgsng.hahaha..ntah ape2 gua merapu kat sini.ok..buat masa skrg ni gua develop Perak Boy ni berdua je.gua ngn mmber gua yg berambut puntianak juga selaku cik punti dalam Keluang Man 2.hahaha..karekter je yg nak sama.huhu...ok..ape2 nnti gua try ler update gua punya blog slalu k....chow....

No comments:

Post a Comment